Koud Koud Koud - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Andries, Inge, Kimberley en Wendy - WaarBenJij.nu Koud Koud Koud - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Andries, Inge, Kimberley en Wendy - WaarBenJij.nu

Koud Koud Koud

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Andries, Inge, Kimberley en Wendy

06 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

WOENSDAG 6 AUGUSTUS 2014

Een koude, koude dag met veel regen komt langzaam tot zijn eind!!! we maken gebruik van het elektrische kacheltje om even door te warmen. Alle actiiviteitenn hebbenvvandaag (en gisteren) binnen plaatsgevonden in het learner's center. Gelukkig slechts 2 docenten afwezig, dubbel gelukkig want de inspectie was er vandaag.Op zo'n koude dag zie je van de hele school misschien 4 kinderen met een jas, maar zij blijven vrolijk, stoeien rond en lachen veel!! Andries en ik zijn er achter gekomen dat de leerlingen het beste te strikken zijn met "maths" wat we graag doen en waar we veel plezier in hebben, wedsrtijdje ontbinden in factoren doet het goed!! Veel kinderen maken tekeningen in hun schriften en Wendy doet het leuk als zij hen hierbij wat kneepjes van het vak kan uitleggen. Kimberly heeft weer haar nagellak studio opgezet en al met al zit het center weer vol met kinderen die plezier hebben in wat ze doen. Vanavond maar weer een restaurantje MET openhaard opzoeken en dan een pientje pakken bij Pagalolo waar mijn kindertjes kunnen wifien!!Ik schrik van het feit dat het alweer woensdag is en realiseer mijzelf dat ik zo ben bezig geweest met alles een plekje te geven dat de tijd mij heeft ingehaald. Nog 2 dagen en dan is het voorbij, 2 dagen waar wij onze draai hebben gevonden en waarvan ik zeker weet dat wij het beste kunnen maken voor natuurlijk DE kinderen maar ook voor onszelf. Het is mooi en ik denk wel dat wij voor een paar leerlingen het verschil betekenen. Tot schrijfs,Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andries, Inge, Kimberley en Wendy

Reisverslag van vrijwilligerswerk op Houtbay high (Kaapstad, ZA)

Actief sinds 04 Juni 2014
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 4022

Voorgaande reizen:

27 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

Docenten in Afrika

Landen bezocht: