Weekend - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Andries, Inge, Kimberley en Wendy - WaarBenJij.nu Weekend - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Andries, Inge, Kimberley en Wendy - WaarBenJij.nu

Weekend

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Andries, Inge, Kimberley en Wendy

03 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Na een migraine-aanval vrijdagmiddag moest ik helaas eerder afhaken.. Mrs. Julius had plannen om de meidentoiletten te beschilderen maar ik kon haar zelfs geen kleur meer aanraden. Even een paar uurtjes op bed en medicijn deed gelukkig wonderen want in de avond ging het een stuk beter.
De volgende dag stond op het programma: wijnexcursie in Stellenbosch met Sean, de zoon van Kevin. Hij heeft ons een geweldige dag bezorgd, al vielen de wijntjes wel zwaar na de hoofdpijn van de vorige avond. In de avond terug in Houtbay en wat gedronken bij Pakalolo, helaas moest Kimberley deze keer afhaken want zijn was erg vermoeid.
De volgende dag zouden we naar Robbeneiland varen maar helaas ging dit niet door wegens storm op zee, een grote teleurstelling!! Het was Koud in Kaapstad en we hebben eerst wat gewinkeld bij Waterfront om vervolgens de Hop-on Hop-off city tourbus te pakken en ons door de stad de laten rondrijden. Brr bovenin zaten we met sjaals en jassen dicht, dan mis je de warme Nederlandse zomer wel hoor! Het uitzicht dat we uiteindelijk hadden over Kaapstad en de tafelberg was fantastisch. In Campsbay zijn we uitgestapt en daar hebben we nog even over het strand gelopen, mooie foto's gemaakt en uiteindelijk goddelijk gegeten bij Umi, een chique/hip Japans restaurant. Werkelijk elk gerecht was zo heerlijk, en de wijn paste daar weer goed bij. Uiteindelijk waren we klaar voor 15 euro per persoon..ongelooflijk.

• 04 Augustus 2014 - 20:09

Willeke Van Treuren:

Beste Andries, Inge, Wendy en Kimberley,

Zo boeiend om jullie belevenissen te lezen. Wat een contrasten met onze fijne, goed georganiseerde school. Het gevoel om ook daar iets te kunnen betekenen voor de jeugd is ongetwijfeld heel waardevol voor jullie. Ik wens jullie een goede tijd toe met dit mooie werk. Kom gezond terug!
    Groet vanuit Schagen, waar een jas niet nodig is...

Willeke

• 04 Augustus 2014 - 20:53

Evelien:

Hoi Wendy (andries, Kimberly en Inge)

Wat leuk om jullie verhalen te lezen. Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's. Helaas is de laatste week ingegaan voor jullie. Wellicht ook wel weer goed om alle indrukken te kunnen bevatten. Nu nog even keihard genieten de laatste week. Ik ben trots op jullie dit moet erg dankbaar werk zijn. En wen kijk er erg naar uit om je weer te zien!

liefs

Evelien van der Wijk

• 06 Augustus 2014 - 11:22

Adrie Van Der Wijk:

Hoi Wendy, en de anderen.
    Jammer dat Robbeneiland niet doorging. Krijgen jullie nog een herkansing?
    Leuk om nog te vertellen, ik heb een klant die als wens had boven op de Tafelberg te trouwen. Die wens is uiteindelijk vervult, maar dan wel met z'n 2e huwelijk. Jullie laatste dagen in Kaapstad gaan nu in, maak er nog een paar mooie dagen van. Ik kijk uit naar de verhalen. Groeten vanaf een zeer warm Kos,
    Adrie