Deel 1 van de reis begint.. - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Andries, Inge, Kimberley en Wendy - WaarBenJij.nu Deel 1 van de reis begint.. - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Andries, Inge, Kimberley en Wendy - WaarBenJij.nu

Deel 1 van de reis begint..

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Andries, Inge, Kimberley en Wendy

11 Juli 2014 | Nederland, Alkmaar

Kimberley is inmiddels vertrokken naar Kaapstad, met een tussenstop in Dubai. Andries en Wendy vliegen morgenmiddag naar Johannesburg.. waar het avontuur begint!

  • 12 Juli 2014 - 09:35

    Helen:

    Ik wens jullie fantastische weken, jullie doen fantastisch werk.
    Mijn gedachten zijn bij mijn lievecollega Kim, die zo stoer alleen op reis gaat!
    Kim, ik reis in gedachten met je mee

  • 21 Juli 2014 - 19:19

    Desiree Hofman:

    Hoi Kimberley, Inge, Wendy en Andries!

    Ikb en heel benieuwd naar jullie eerste ervaringen. Klopt het dat er op dit moment een reisverslag te lezen is, nl. van 11/7? Of moet ik jullie ervaringen lezen via facebook?

    Groetjes,

    Désirée

  • 29 Juli 2014 - 17:33

    Wendy:

    Het eerste verslag verschijnt asap, we hebben zojuist internet geregeld!!

    Tot snel,

    liefs van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andries, Inge, Kimberley en Wendy

Reisverslag van vrijwilligerswerk op Houtbay high (Kaapstad, ZA)

Actief sinds 04 Juni 2014
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 4011

Voorgaande reizen:

27 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

Docenten in Afrika

Landen bezocht: